Китай пом'якшив політику автокредитування для стимулювання попиту
Центральний банк Китаю оголосив про перегляд політики автокредитування з метою заохочення обміну автомобілів і відмови від встановленого урядом мінімального початкового внеску для споживачів, які фінансують купівлю нових автомобілів.
Зміни, перші з початку 2018 року, стали останньою спробою підвищити довіру споживачів на найбільшому у світі автомобільному ринку, де цінова війна і уповільнення попиту завдають незручностей як автовиробникам, так і владі.
Читайте нас в Telegram: только самые актуальные и проверенные новости
Фінансові установи можуть самостійно визначати мінімальні платежі, які вони прийматимуть за персональними автокредитами на бензинові автомобілі та нові енергетичні транспортні засоби (NEV), йдеться в заяві центрального банку, опублікованій спільно з Національною адміністрацією фінансового регулювання (NFRA).
До внесення змін, які набувають чинності негайно, для автомобілів NEV було встановлено мінімальний початковий внесок у розмірі 15%, а для автомобілів внутрішнього згоряння - 20%.
"Фінансові установи повинні обґрунтовано визначати початковий внесок, строки та відсоткові ставки за автокредитами, ґрунтуючись на кредитоспроможності позичальників та їхніх можливостях погашення", - йдеться в заяві.
Регулятор також заявив, що закликає фінансові установи знизити або скасувати штрафи за дострокове погашення кредитів у процесі обміну старих автомобілів на нові.
Однак зусилля Китаю щодо збільшення продажів автомобілів завдяки зниженню платежів за автокредитами можуть бути зведені нанівець ціновою війною і обережністю споживачів, вважають аналітики.