Румунія готує новий пакет військової допомоги Україні
Китайська компанія Luckin обійшла Starbucks у перегонах кав'ярень у Китаї

Китайська компанія Luckin обійшла Starbucks у перегонах кав'ярень у Китаї

Рекордні показники продажів у 2023 році та подвоєння прибутку в Китаї для найбільшої місцевої мережі кав'ярень. Але в нинішніх складних умовах для китайської економіки набагато нижчі ціни на її продукцію також мають значення.

На ринку місцевих кав'ярень, що бурхливо розвивається, найбільше зростають саме великі китайські мережі, які мають намір конкурувати в Азії з великими світовими брендами в цьому секторі.

Читайте нас в Telegram: только самые актуальные и проверенные новости

Це підтверджують дані за 2023 рік, які знаменують лідерство в Китаї компанії Luckin Coffee, що вперше обігнала американську Starbucks за обсягом продажів, а також за кількістю власних закладів на території країни.

На тлі нової пристрасті китайців до кави, яка всього за кілька років зробила Народну Республіку найбільшим ринком світу, зростання, зафіксоване пекінським брендом за останні дванадцять місяців, було стрімким: продажі збільшилися на 87% і досягли 24,9 млрд юанів (близько 3,5 млрд доларів), а прибуток склав 3 млрд юанів (426 млн доларів), більш ніж подвоївшись порівняно з 2022 роком.

Ефект від стрімкого зростання кількості торгових точок: у 2023 році їх було 16 248, на 8 034 більше, ніж у попередньому році, а загальна кількість клієнтів досягла 48,4 мільйона. І все це при тому, що в останньому кварталі 2023 року виторг Starbucks у Китаї впав на 12,5 %.

Зростання Luckin, однак, також є показником економічної тенденції в Китаї: місцевий бренд зарекомендував себе, граючи на нижчих цінах. Фактично, його напої коштують від 10 до 20 юанів, порівняно з 30 юанями у Starbucks, який, навпаки, робить ставку на більш високу якість.

У сучасному Китаї, де грошей залишається дедалі менше і менше, особливо серед молоді, можливість трохи заощадити на каві - важливий стимул. Настільки, що навіть Luckin, яка вела цінову війну, тепер змушена рахуватися з іншими місцевими конкурентами, такими як Cotti Coffee, що зростає, орієнтуючись на ще нижчі ціни.
 

ПОДЕЛИТЬСЯ
ВСЕ ПО ТЕМЕ
КОММЕНТАРИИ

НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ
ЗНАКОМСТВА
МЫ НА FACEBOOK