Українці вибороли ще дві золоті медалі на Паралімпіаді
Китай замислюється над американським винищувачем F-15EX Eagle II

Китай замислюється над американським винищувачем F-15EX Eagle II

Новий F-15EX Eagle II ВПС США усуває прогалини, що утворилися внаслідок передчасного скасування F-22 та затримок у програмі F-35. Незважаючи на те, що F-15EX є винищувачем четвертого покоління, він служить високоефективною "ракетною вантажівкою" для протидії загрозам, що зростають, з боку китайського J-20 і російського Су-57.

Резюме та ключові моменти: Новий F-15EX Eagle II ВПС США усуває прогалини, що утворилися внаслідок передчасного скасування F-22 та затримок у програмі F-35. Незважаючи на те, що F-15EX є винищувачем четвертого покоління, він є високоефективною "ракетною вантажівкою", здатною протистояти зростаючим загрозам з боку китайського J-20 і російського Су-57. - Це рішення наголошує на недоліках нинішньої системи протиповітряної оборони США та необхідності створення надійної та економічно ефективної платформи.

Читайте нас в Telegram: только самые актуальные и проверенные новости

Розміщення F-15EX на Тайвані може посилити оборонні операції проти потенційної китайської агресії, забезпечуючи стратегічну перевагу в таких критично важливих регіонах, як Південно-Китайське море та Тайванська протока.

F-15EX Eagle II – щось потужне

F-15EX Eagle II – найновіший військовий літак ВПС США. Модернізована версія літака, який уперше піднявся у небо 1972 року. Нова версія є одночасно модернізацією та тимчасовим рішенням. За своєю суттю F-15EX Eagle-II є просто "ракетною вантажівкою". Цей птах може нести в бою значно більше озброєння і при цьому залишатися боєздатним.

Тим не менш, це, як і раніше, військовий літак четвертого покоління.

Іншими словами, F-15, який залишається основним елементом американської військово-повітряної доктрини, наразі поступається як новим військовим літакам п'ятого покоління її власних збройних сил, F-35 Lightning II та F-22 Raptor, так і військовим літакам п'ятого покоління двох. її головних стратегічних суперників, Китаю та Росії.

Ще в 2009 році адміністрація Обами за дурістю і передчасно скасувала виробництво F-22 Raptor.

Для довідки: більшість експертів сходяться на думці, що F-22 – найкращий американський винищувач завоювання переваги у повітрі. Передчасне скорочення видатків з бюджетних міркувань, як це зробив сорок четвертий президент, багатьма розглядається як помилка. Тому що зараз, коли суперники Америки або наздогнали, або, в деяких випадках, майже наздогнали американських військових за можливостями бойових літаків п'ятого покоління, ВПС США мають дуже обмежену кількість F-22.

Це лягає великим тягарем як на існуючий парк бойових літаків четвертого покоління, так і на бойовий літак F-35, що все ще зростає.

Після десятиліть розробки F-35 нарешті досяг деяких успіхів у серійному виробництві. Однак це надзвичайно дорога система, яка потребує великої підготовки та досвіду для управління та обслуговування.

ВПС вже зараз прагнуть розробити ще дорожчий і, ймовірно, більш досконалий військовий літак шостого покоління, який замінить F-35 і F-22 — перш ніж їхні військові літаки п'ятого покоління справді зарекомендують себе в горнилі конфліктів великих держав.

Вартість військового літака п'ятого покоління створила дірку в обороні Америки

Як завжди, вартість є ключовим фактором, що обмежує.

Технічні затримки та перевитрата коштів у програмах військових літаків п'ятого покоління, особливо F-35, тоді як ВПС виводять з експлуатації велику кількість існуючого парку бойових літаків четвертого покоління, створили серйозні стратегічні проломи у захисті. Тим часом Китай та Росія продовжують інвестувати, удосконалювати та розгортати більшу кількість власних бойових літаків п'ятого покоління.

З цих причин ВПС вирішили витратити невелику частину грошей на будівництво нових F-35 і представити нову, модернізовану версію свого всюдисущого F-15. Не володіючи малопомітністю та дальністю польоту, а також іншими високотехнологічними засобами самооборони, властивими більшості бойових літаків п'ятого покоління, нові F-15, як зазначалося вище, по суті є "ракетними вантажівками".

Ці модернізовані системи четвертого покоління покликані заповнити порожнечу, що виникла через виведення з експлуатації, відверто кажучи, надто великої кількості бойових літаків четвертого покоління та відсутності достатньої кількості бойових літаків п'ятого покоління в той час, коли конкуренти Америки наздоганяють їх.

Іншими словами, ці нові літаки є мовчазним визнанням Пентагону, що вони суттєво зашкодили американській протиповітряній обороні.

Представляючи ці нові F-15, ВПС говорять про те, що якщо незабаром почнеться запекла війна, їм знадобиться надійна платформа озброєння, крім дорогих F-35 і F-22, яких недостатньо. Отже, нові F-15 будуть кинуті до м'ясорубки проти китайського J-20 або, цілком можливо, проти російського Су-57.

Як і американські F-35 або F-22, китайські та російські військові літаки наступного покоління, ймовірно, зможуть літати навколо F-15 ВПС. Оскільки F-15 залишається основною платформою завоювання переваги у повітрі, яку покладаються ВПС, це створює безліч ризиків. Щоб подолати переваги окремих китайських J-20 або російських Су-57, нові F-15EX Eagle II просто розтрощать цілі шквалом ракет.

Серйозні обмеження F-15EX Eagle II

Звичайно, географія ключових регіонів, особливо Південно-Китайського моря та Тайванської протоки, перешкоджає розгортанню F-15EX Eagle II способами, якими вони застосовувалися в минулому, особливо проти J-20. Натомість цим системам доведеться залишатися ближчими до своїх баз, тому що китайські військові літаки п'ятого покоління, як і американські, мають переваги в порівнянні з літаками більшої дальності.

Щоб F-15EX Eagle II надав необхідний вплив, можна рекомендувати передати ці системи тайванцям і дозволити ВПС Тайваню використовувати їх для оборонних операцій навколо Тайваню, щоб переслідувати китайські військові літаки, бомбардувальники та військові кораблі, коли почнеться неминуче китайське вторгнення (або блокада).
 

ПОДЕЛИТЬСЯ
ВСЕ ПО ТЕМЕ
КОММЕНТАРИИ

НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ
ЗНАКОМСТВА
МЫ НА FACEBOOK