МИД обратился к находящимся в Грузии украинцам
У київському метро запрацювала "довідка підземки"

У київському метро запрацювала "довідка підземки"

На станціях Київського метрополітену запрацювали інформаційні стійки для швидкого зв'язку пасажирів із довідковим центром підземки. Щоб отримати інформацію про роботу підземки, необхідно натиснути кнопку для виклику та дочекатися відповіді працівника центру. 

Читайте нас у Telegram: тільки найактуальніші та перевірені новини

Пасажири можуть проконсультуватися, зокрема, з таких питань:

🔹режим роботи станцій;
🔹оплата проїзду;
🔹укриття на станціях під час повітряної тривоги;
🔹супровід маломобільних пасажирів;
🔹перевезення багажу;
🔹пільговий проїзд;
🔹повідомлення про виявлення забутих/залишених речей;
🔹звернення про виклик швидкої допомоги для пасажира;
🔹працівника станції або поліції при позаштатній ситуації тощо.

Крім того, на інформаційних стійках відображаються: схема ліній метрополітену, нумерація виходів зі станції, вигляд станції зовні, карта вулиць та інформація про курсуючий наземний транспорт.

Інформаційні стійки розміщені на платформах усіх станцій метрополітену, окрім станцій "Гідропарк", "Лівобережна", "Чернігівська" і "Лісова". А на станціях "Дніпро" та "Дарниця" вони розташовані у вестибюлях.

ПОДЕЛИТЬСЯ
ВСЕ ПО ТЕМЕ
КОММЕНТАРИИ

НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ
ЗНАКОМСТВА
МЫ НА FACEBOOK