Нічний обстріл України: у Харкові атакували лікувальний заклад
"Calvins або нічого". Заборону на гіперсексуальну рекламу скасовано

"Calvins або нічого". Заборону на гіперсексуальну рекламу скасовано

Управління з контролю за рекламою скасувало своє рішення, згідно з яким постер Calvin Klein представляв виконавицю FKA twigs як "стереотипний сексуальний об'єкт".

Рекламу було заборонено в січні, після того як Управління з рекламних стандартів отримало дві скарги на те, що використане зображення "надмірно сексуалізоване" і об'єктивізує жінок.

Але цього тижня Управління заявило, що рішення було переглянуте, оскільки "ми занепокоєні тим, що наше обґрунтування заборони реклами було значною мірою помилковим".

 



"Після ретельного обмірковування наша рада, незалежне журі, яке вирішує, чи порушує реклама у Великій Британії правила, вважає, що зображення не було відверто сексуальним, що в рекламі FKA Twigs була представлена впевненою і такою, що контролює себе, а, отже, її не було об'єктивовано".

36-річна британська музикантка була зображена на плакаті в джинсовій сорочці, що обтягує її тіло наполовину, залишаючи оголеними сідниці і половину одних грудей, з текстом, який свідчить: "Calvins або нічого".

Після того як реклама була заборонена, FKA twigs, справжнє ім'я якої Тахліа Дебретт Барнетт, була серед тих, хто критикував це рішення, сказавши: "Я не бачу "стереотипного сексуального об'єкта", яким мене позначили.

Я бачу красиву сильну кольорову жінку, чиє неймовірне тіло подолало більше болю, ніж ви можете собі уявити".

ПОДЕЛИТЬСЯ
ВСЕ ПО ТЕМЕ
КОММЕНТАРИИ

НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ
ЗНАКОМСТВА
МЫ НА FACEBOOK