Зеленський: Китай підтримує територіальну цілісність України
Джей Ло втрачає популярність?

Джей Ло втрачає популярність?

За місяць до початку свого гастрольного туру "This is Me... Now", Дженніфер Лопес зіткнулася з проблемами. Продаж квитків не йшов очікуваним ходом, незважаючи на зміну концепції та акцент на найкращі хіти своєї кар'єри. Співачка, яка цього року обійме посаду співголови на престижному балу Met Gala, відчуває труднощі із залученням аудиторії, що видно з вільних місць на аренах за даними сервісу Ticketmaster.

У пошуках можливості до виправлення ситуації, Лопес звернулася до досвіду Тейлор Свіфт і Мадонни, чиї масштабні тури показали видатні результати. Це надихнуло її на перейменування свого туру на "This Is Me... Live The Greatest Hits", щоб виділити виконання відомих композицій і привернути більше шанувальників.

Незважаючи на ребрендинг, експерти вказують на невдалу маркетингову стратегію як на можливу причину низького інтересу. Гейлі Найт, експертка з брендингу, вважає, що перейменування, хоча й підняло зацікавленість до туру, однак не гарантує збільшення продажів квитків.

Після п'ятирічної перерви "This Is Me... Live The Greatest Hits" являє собою повернення Лопес на сцену після її успішного туру 2019 року, який приніс понад $50 млн. Однак новий альбом, випущений у межах цього туру, посів лише 38-ме місце в чарті Billboard 200, що стало для артистки несподівано слабким результатом. Він також не увійшов до першої десятки найкращих альбомів за версією UK Album Chart.

Вихід альбому збігся з прем'єрою нового напівавтобіографічного фільму Лопес і документального проєкту, які, разом з альбомом, входять до складу масштабного мультимедійного проєкту вартістю $20 млн, фінансування якого лягло на плечі самої співачки.
 

ПОДЕЛИТЬСЯ
ВСЕ ПО ТЕМЕ
КОММЕНТАРИИ

НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ
ЗНАКОМСТВА
МЫ НА FACEBOOK