Українці вибороли ще дві золоті медалі на Паралімпіаді
Японія робить ставку на «покоління Z», яке не п'є

Японія робить ставку на «покоління Z», яке не п'є

Протягом тисячоліть алкоголь використовувався як соціальне спілкування. В Японії він відомий як «спілкування» - поєднання японських слів «напій» і «спілкування».

Ідея полягає в тому, що вживання алкоголю створює більш невимушену обстановку.

Бізнесмени навіть вирішують складні питання в пабах, а не в конференц-залах.

Колишній голова ради директорів збанкрутілої компанії Japan Airlines Кадзуо Інаморі 2012 року розповів, як за допомогою пива він змушував своїх співробітників розкритися.

Але зараз з'явилося ціле нове покоління, яке вважає за краще не пити так багато. Численні дослідження у Великій Британії, США та Австралії показують, що представники покоління Z більш тверезі, ніж їхні батьки, бабусі та дідусі.

В Японії, яка зіткнулася зі зниженням податкових надходжень від продажу алкоголю, влада навіть організувала національний конкурс під назвою Sake Viva! у спробі переломити цю тенденцію у 2022 році.

Тверезе покоління не тільки впливає на податкові надходження Японії, а й створює абсолютно нові проблеми для підприємств, що виробляють і продають алкоголь.

«Ми зрозуміли, що молоді люди все частіше вважають за краще не вживати так багато алкоголю», - каже Ацусі Кацукі, виконавчий директор Asahi Group Holdings.

Однак найбільший японський пивовар бачить у цьому як ризик, так і можливість.

«Наша компанія унікальна тим, що, хоча більша частина наших продажів припадає на пиво та алкогольні напої, у нас також є можливість виробляти безалкогольні напої, що дає нам конкурентну перевагу», - сказав він.

Asahi також просуває свої безалкогольні і так звані слабоалкогольні пропозиції - наприклад, безалкогольне пиво або напої з вмістом алкоголю менше 3,5% - за межі свого домашнього ринку.

«До 2030 року ми хочемо подвоїти частку напоїв з нульовим або низьким вмістом алкоголю до 20% від загального обсягу продажів напоїв», - сказав він.

«Вони вже користуються популярністю на рідному ринку». За словами пана Кацукі, в Японії на безалкогольне пиво припадає 10 % продажів напоїв Asahi, оскільки люди уникають сідати за кермо в нетверезому вигляді.
 

ПОДЕЛИТЬСЯ
ВСЕ ПО ТЕМЕ
КОММЕНТАРИИ

НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ
ЗНАКОМСТВА
МЫ НА FACEBOOK