Coca-Cola робить ставку на дорогі газовані напої
Компанія Coca-Cola підвищила свій річний прогноз продажів органічних продуктів після перевершених результатів першого кварталу, оскільки покупці в США і на міжнародних ринках витрачають більше грошей на її дорогі газовані напої та соки.
Гігант газованих напоїв спостерігає зростання попиту в США, головним чином, у категорії продуктів поза домом, оскільки споживачі, які вирушають у кіно і ресторани, готові витрачати гроші на газовані напої Coke і соки Minute Maid.
Читайте нас в Telegram: только самые актуальные и проверенные новости
Coca-Cola, як і PepsiCo, яка також перевершила результати першого кварталу, має активний попит на міжнародних ринках, таких як Європа і Латинська Америка, де перезапуск нових рецептур кави Georgia Coffee і Sprite збільшили продажі.
Дохід компанії в першому кварталі в Європі, на Близькому Сході та в Африці зріс на 15%, а в Північній Америці - на 7%.
Загальна середня ціна реалізації зросла на 13%.
«Вони досягають успіху на деяких міжнародних ринках, які трохи більше звикли до наслідків інфляції, і в Coca-Cola, відверто кажучи, велика сила бренду, тому вони не бачать такого роду ерозії», - сказав Крістіан Грайнер, старший менеджер компанії F/m Investments, що володіє акціями гіганта напоїв.
Coca-Cola також переглядає свої наявні продукти і представляє нові, щоб стимулювати попит серед клієнтів з низькими доходами.
«США, як і раніше, перебувають у хорошій формі», - заявив генеральний директор Джеймс Квінсі під час телефонної розмови за підсумками звіту про прибутки та збитки, додавши, що серед клієнтів з низькими доходами відбувається деяке стиснення купівельної спроможності.
Coca-Cola очікує, що у 2024 фінансовому році продажі органічних продуктів зростуть на 8-9% порівняно з попереднім прогнозом зростання на 6-7%.
Чистий виторг у першому кварталі зріс на 2,5% до $11,23 млрд, перевищивши оцінку LSEG у $11,01 млрд. Coca-Cola повідомила про скоригований прибуток у 72 центи на акцію, як порівняти з очікуваннями в 70 центів.
Coca-Cola зберегла прогноз річного порівнянного зростання прибутку на акцію на рівні від 4% до 5%.