Масштабний наступ РФ в Україні - найближчими тижнями, - ЗМІ
McDonald's скаржиться на втрату прибутку і прискіпливих покупців

McDonald's скаржиться на втрату прибутку і прискіпливих покупців

Глобальне зростання порівнянних продажів знизилося четвертий квартал поспіль до 1,9%, при цьому компанія заявила, що споживачі стали «більш розбірливими з кожним доларом, який вони витрачають». За даними LSEG, аналітики прогнозували зростання на 2,35%.

«Споживачі, безумовно, дуже розбірливі в тому, як вони витрачають свої долари... Я думаю, важливо визнати, що всі групи доходів шукають цінність", - сказав генеральний директор McDonald's Кріс Кемпчінскі під час телефонної розмови за підсумками звіту про прибутки і збитки.

Читайте нас в Telegram: только самые актуальные и проверенные новости

Результати McDonald's також відрізнялися від результатів інших мереж швидкого харчування, які також зробили ставку на недорогі позиції меню, щоб привабити вибагливих клієнтів, які менше ходять до ресторанів.

Власник Burger King Restaurant Brands International, перевищивши очікування квартальних результатів, а Domino's Pizza, отримавши вигоду від пропозицій щодо піци.

McDonald's, як і його конкуренти, за останній рік підняв ціни на середні та високі однозначні відсотки у відповідь на зростання цін на яйця та інші сировинні продукти, навіть попри те, що бюджети країн з низькими доходами залишаються розтягнутими.

«Ми побачили, що наша відносна перевага в доступності на деяких ринках знизилася», - додав Кемпчинські.

Продажі McDonald's в одному і тому самому магазині в США в першому кварталі зросли на 2,5%, що значно нижче, ніж зростання на 12,6% минулого року, і трохи нижче оцінок зростання на 2,55%.

Зіставні продажі міжнародних ліцензіатів компанії, які склали 10% її загальної виручки у 2023 році, знизилися на 0,2%, нівелювавши позитивні тенденції в Японії, Латинській Америці та Європі. Аналітики очікували зростання вартості одиниці на 0,98%.
 

ПОДЕЛИТЬСЯ
ВСЕ ПО ТЕМЕ
КОММЕНТАРИИ

НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ
ЗНАКОМСТВА
МЫ НА FACEBOOK