Українці вибороли ще дві золоті медалі на Паралімпіаді
Рекламу Uber Eats критикують за жарт про алергію на арахіс

Рекламу Uber Eats критикують за жарт про алергію на арахіс

Компанія Uber Eats зазнала критики після того, як у її рекламі на Суперкубку висміяли людину, яка мала алергічну реакцію на арахісову олію.

Благодійна організація Food Allergy Research & Education (FARE) заявила, що вона "здивована і розчарована" тим, що компанія використовувала алергію як жарт.

Читайте нас в Telegram: только самые актуальные и проверенные новости

Одна людина, яка сама страждає на алергію на арахіс, назвала рекламу "огидною, глухою і абсолютно непотрібною".
BBC звернулася до Uber Eats за коментарем.

Реклама "Don't Forget Uber Eats" була запущена як реклама компанії на Суперкубок, і очікується, що мільйони американців подивляться її в неділю.

У ній знялися колишні зірки серіалу "Друзі" Дженніфер Еністон і Девід Швіммер, а також Девід і Вікторія Бекхем.
Сенс реклами полягає в тому, що люди забувають про речі.

В одній зі сцен Бекхеми сидять на кухні, і Девід каже колишній дівчині Вікторії: "Пам'ятаєш, як ти була леді Пеппер?". Вона відповідає: "А хіба це не були "Сестри з корицею"?".

Але суперечки розгорілися, коли в кадрі з'явився чоловік з алергічною реакцією на обличчі та опухлим оком, який запитує: "В арахісовій олії є арахіс?", дивлячись на етикетку банки.

Пізніше він каже: "О, це основний інгредієнт".

Організація Food Allergy Canada заявила, що харчова алергія - це "не привід для сміху", і попросила компанію відредагувати рекламу.

 

ПОДЕЛИТЬСЯ
ВСЕ ПО ТЕМЕ
КОММЕНТАРИИ

НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ
ЗНАКОМСТВА
МЫ НА FACEBOOK