Українці вибороли ще дві золоті медалі на Паралімпіаді
Uber Eats внесли зміни в рекламу арахісового масла після критики

Uber Eats внесли зміни в рекламу арахісового масла після критики

Благотворна організація Food Allergy Research & Education (FARE) подякувала компанії за те, що вона погодилася відредагувати фрагменти, в яких показана людина з алергічною реакцією на арахісове масло.

Uber не став робити заяви, але розділився відредаговану версію реклами.

Читайте нас в Telegram: только самые актуальные и проверенные новости

Суперкубок - один із самих громких маркетингових моментів року.

Десятки мільйонів американців дивляться чемпіонат по американському футболу, який проходить у вівторок, а рекламні ролики, які транслюються під час гри, стоять дуже дорого і, як правило, плануються на кілька місяців вперед.

Uber почав просувати свій ролик в Інтернеті на початку цієї неділі.

В одноминутній рекламі розповідають історії про людей, забувши ключову інформацію, під лозунгом «Не забудьте згадати про Uber Eats».

Історія про людину, яка є арахісове масло, забув, що воно містить арахіс, тобто була показана наряду з іншими моментами провалів у пам'яті з участю відомих людей, включаючи актрису Дженніфер Еністон, не знав свою колегу за фільмом
"Друзья" Девіда Швіммера, і Девіда і Вікторію Бекхем, які намагалися згадати назву колишньої групи Spice Girls.

"Помнишь, как ты была "Перечной леди"?" - говорить бывший капітан збірної Англії своєї жінки.

FARE та інші групи алергіків висловили обеспокоенность з приводу реклами, повідомили, що харчова алергія - це не шутка, а також "неуместно".

Повідомляється, що компанія пообіцяла убрати згадування про алергію на арахіс.
 

ПОДЕЛИТЬСЯ
ВСЕ ПО ТЕМЕ
КОММЕНТАРИИ

НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ
ЗНАКОМСТВА
МЫ НА FACEBOOK