РФ вночі атакувала житлові будинки Харкова та області: є постраждалі. Фото
Ситуація з відмовою круїзному лайнеру причалити до Маврикія швидко вирішилася

Ситуація з відмовою круїзному лайнеру причалити до Маврикія швидко вирішилася

У зв'язку з публікаціями про судно Norwegian Dawn, повідомлення представника компанії Norwegian Cruise Line:

"Після прибуття судна Norwegian Dawn в Порт-Луї (Маврикій) 25 лютого 2024 року, у невеликої кількості гостей спостерігалися легкі шлункові явища. На противагу тому, що стверджувалося в попередніх повідомленнях і спекуляціях, на борту не було підтверджених випадків або ознак холери. Незважаючи на те що під наглядом перебували тільки шість гостей із легкими симптомами захворювання шлунка, уряд Маврикія зажадав проведення більш ретельних аналізів, що затримало висадку пасажирів корабля, заплановану спочатку на 25 лютого 2024 року.

Після отримання результатів регуляторних досліджень, проведених урядом Маврикія, і підтвердження того, що вони не виявили жодних слідів холери, лайнеру Norwegian Dawn дозволили увійти в Порт-Луї на Маврикії і висадити всіх пасажирів рано вранці 27 лютого 2024 року за місцевим часом.

Ми прагнемо приділяти максимум уваги якості обслуговування гостей на кожному етапі круїзної подорожі, навіть у таких несподіваних і складних ситуаціях, як ця. Наші берегові та суднові екіпажі підтримують постійний зв'язок із пасажирами, які перебувають нині на борту, оперативно надаючи їм інформацію в цій нестабільній ситуації. З огляду на пізнє приплиття, команда NCL Air без будь-якої додаткової плати змінила розклад поїздок для всіх гостей, які забронювали авіаквитки через нас: понад 400 рейсів було перенесено протягом 24 годин. Крім того, ми надали всім гостям безкоштовний Wi-Fi і телефонний зв'язок, щоб навіть ті, хто сам придбав квитки на літак, могли перенести свій зворотний рейс. Ми також відшкодуємо гостям у розумному розмірі витрати, спричинені зміною авіарейсу. Пасажирам, зворотний рейс яких заплановано на 28 лютого 2024 року, також буде забезпечено безкоштовне проживання в готелі. Крім того, щоб компенсувати цю несподівану дводенну затримку, гості отримали кредит на майбутній круїз.

Для пасажирів, які спочатку забронювали круїз із 25 лютого 2024 року, відплиття перенесено на 27 лютого 2024 року в другій половині дня за місцевим часом. З огляду на це запізнення, ми організували для всіх них безплатне дводенне проживання в готелі "Маврикій", який включає майже 1200 готельних номерів на більш ніж 2000 гостей. Кожен пасажир також отримав гроші для покриття витрат на харчування та інші непередбачувані витрати протягом двох днів і безкоштовний трансфер у порт 27 лютого 2024 р. Крім того, через скорочення тривалості плавання вони отримають пропорційне повернення сплаченої суми, а також бортовий кредит і кредит на майбутній круїз. Протягом останніх кількох днів ми інформували гостей про всі зміни кількома каналами зв'язку, включно з текстовими повідомленнями та електронною поштою.

Ба більше, в останні кілька днів ми швидко мобілізували додатковий наземний персонал і доставили спеціальну сервісну команду NCL з наших офісів у Майамі та Великій Британії, щоб забезпечити додаткову підтримку та гладкий процес висадки й посадки пасажирів 27 лютого 2024 року.

Як завжди, здоров'я і безпека наших гостей, персоналу і місць, які ми відвідуємо, є нашими головними пріоритетами. Ми працюємо відповідно до найвищих стандартів громадської охорони здоров'я та санітарії і дотримуємося всіх місцевих санітарних правил".

Президент NCL Девід Еррера: "Ми цінуємо терпіння, яке виявляють наші гості в той час, поки ми справляємося з цією нестабільною ситуацією. Ми дуже вдячні нашим керівникам і колективу, що працює на борту, а також нашій глобальній береговій команді за те, що вони роблять усе можливе, щоб забезпечити комфорт наших гостей під час цієї несподіваної події. Ми віримо в те, що чинимо правильно і робимо все можливе, щоб забезпечити нашим пасажирам найкращі враження від відпустки".
 

ПОДЕЛИТЬСЯ
ВСЕ ПО ТЕМЕ
КОММЕНТАРИИ

НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ
ЗНАКОМСТВА
МЫ НА FACEBOOK