Зеленський: Китай підтримує територіальну цілісність України
У "Дії" запустять чат-бот Надія на основі штучного інтелекту

У "Дії" запустять чат-бот Надія на основі штучного інтелекту

У додатку "Дія" з'явиться чат-бот на основі штучного інтелекту. Він допомагатиме контактному центру відповідати на звернення.
Про це повідомляє міністр з цифрової трансформації Михайло Федоров.

"Нещодавно був черговий борд із командою "Дії", обговорювали статуси проектів. Одна з ідей, над якою працюємо, - помічник на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення. Помічника зватимуть Надія", - написав Федоров.

За його словами, для створення чат-бота буде використано технологічне рішення однієї з топових міжнародних компаній.

"Це буде чатбот нового покоління, який у чаті спілкуватиметься людяною мовою й допоможе розв’язати нескладну проблему. Його основними перевагами будуть швидкість відповіді та економія часу й ресурсів команди підтримки "Дії", - розповів він.

Федоров зауважив, що наразі якість відповідей штучного інтелекту влаштовує його на 80%, однак у команді будуть працювати над покращенням. Зокрема, мова про швидкість відповідей на запитання.

"Це буде революційна технологія не тільки для України, а й для урядів усього світу. Під час бета-тестування зможете навчити помічника якісніше відповідати на запити", - підкреслив він.

Нагадаємо, у додаток "Дія" додали мапу укриттів. З її допомогою можна прокласти маршрут до найближчого безпечного місця та скористатися ще низкою можливостей. 

ПОДЕЛИТЬСЯ
ВСЕ ПО ТЕМЕ
КОММЕНТАРИИ

НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ
ЗНАКОМСТВА
МЫ НА FACEBOOK