Зеленський: Китай підтримує територіальну цілісність України
В Україні запускають проєкт "Представник пацієнта": подробиці

В Україні запускають проєкт "Представник пацієнта": подробиці

Міністр охорони здоров'я України Віктор Ляшко представив пілотний проєкт "Представник пацієнта" для підвищення обізнаності людей у сфері охорони здоров'я. Він запускається в рамках медичної реформи.

За словами чиновника, така ініціатива створить у лікарнях сприятливе середовище, орієнтоване на потреби пацієнта. "Також таке рішення здатне покращити доступ українців до якісної безоплатної медичної допомоги та знання про свої можливості та права", - зазначив він.

У МОЗ пояснюють, що представниками пацієнта є фахівці, які успішно пройшли тренінгове навчання та залучені для роз'яснення пацієнтам у медзакладах загальних питань.

Зокрема, йдеться про:

  • надання медичних послуг у рамках Програми медичних гарантій (ПМГ),
  • сприяння в реагуванні на випадки порушення прав пацієнтів,
  • фіксацію відгуків та спостереження за процесами надання допомоги в медзакладі для покращення досвіду пацієнта та самого медзакладу.
Як очікується, наявність представників пацієнта допоможе скоротити час вирішення можливих проблемних питань між пацієнтом і медичним персоналом.

Ця ініціатива працюватиме в п'яти медустановах:
  • Національний інститут раку;
  • Київська обласна клінічна лікарня;
  • Київський міський пологовий будинок №6;
  • Перше територіальне медичне об'єднання Львова;
  • Львівський обласний клінічний перинатальний центр.
Також зазначається, що безпосередня робота представника пацієнта в пілотному режимі триватиме 2 місяці: у березні та квітні.

Довідка. Проєкт здійснюється Національною службою здоров'я разом із Рухом ЧЕСНО та за підтримки Міністерства охорони здоров'я, Світового банку та Посольства Швейцарії в Україні.

У кожному з відібраних закладів представники працюватимуть у команді з двох осіб. Для ефективної роботи їхнє місце має знаходитися в приміщенні та бути помітним для відвідувачів і пацієнтів.

Упродовж усього часу роботи в закладі представники пацієнта взаємодіятимуть із пацієнтами: розповсюджуватимуть інформ-матеріали про послуги, гарантовані ПМГ, збиратимуть зворотний зв'язок від пацієнтів щодо рівня задоволеності медичними послугами, фіксуватимуть спостереження за комфортом пацієнтів, їхньою взаємодією з медичним персоналом та між собою тощо.

ПОДЕЛИТЬСЯ
ВСЕ ПО ТЕМЕ
КОММЕНТАРИИ

НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ
ЗНАКОМСТВА
МЫ НА FACEBOOK