Чат-бот ДТЕК став оперативнішим: інструкція
Чат-бот операторів системи розподілу "ДТЕК Мережі" оновлено і відтепер прямо в ньому можна подати заявку на відсутність світла та перевірити її статус за кілька секунд. Чат-бот автоматично прийме інформацію про відсутність світла та надасть зворотний зв'язок про терміни його повернення після перевірки наявності аварії.
Щоб створити заявку на відсутність світла вдома, необхідно виконати простий алгоритм, розписаний "ДТЕК Мережі".
Отже, для тих, хто вперше користується чат-ботом:
- Зайти в чат-бот оператора системи розподілу свого регіону в Telegram або Viber. Наприклад, "ДТЕК Київські електромережі"
- Натисніть "Почати"
- Надати свій контакт для верифікації в системі
- Вказати номер особового рахунку
- Натиснути кнопку "Можливі відключення"
- Якщо за адресою не зафіксовано відключення, клікнути на "Повідомити про відсутність світла"
- Простежити за подальшими вказівками чат-бота.
Дізнатися статус виконання заявки можна натиснувши "Перевірити статус заявки".
За одним телефонним номером може бути закріплено кілька адрес. Але за кожною адресою може бути створена тільки одна активна заявка.