Учені пропонують маркувати м'ясо страшливими написами та фото
Британські дослідники з Даремського університету провели експеримент, маркуючи м'ясну продукцію страшливими написами та фотографіями за аналогією, як це роблять на пачках із сигаретами.
Про це йдеться в статті наукового журналу Appetite.
Таким чином покупців попереджали, що виробництво м'яса сприяє зміні клімату, поширенню хвороб, збільшує ризик ожиріння, серцево-судинних захворювань, раку та діабету.
Відомо, що в експерименті взяла участь 1001 людина, всі вони любили м'ясо. Завдяки страшним картинкам споживання м'яса скоротилося на 7-10%, пише Bild.
На думку вчених, попередження про шкоду м'ясних продуктів можуть допомогти знизити їх споживання.